Search Results Heading

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
    Done
    Filters
    Reset
  • Reading Level
      Reading Level
      Clear All
      Reading Level
  • Content Type
      Content Type
      Clear All
      Content Type
  • Item Type
      Item Type
      Clear All
      Item Type
  • Is Full-Text Available
      Is Full-Text Available
      Clear All
      Is Full-Text Available
  • Year
      Year
      Clear All
      From:
      -
      To:
  • More Filters
      More Filters
      Clear All
      More Filters
      Subject
    • Country Of Publication
    • Publisher
    • Source
    • Target Audience
    • Donor
    • Language
    • Place of Publication
    • Contributors
    • Location
3 result(s) for "الشميمري، أحمد بن عبد الرحمن مؤلف"
Sort by:
التسويق المباشر = Direct marketing
التسويق المباشر هو نوع من أنواع التسويق. من أهم الخصائص التعريفية التي تميزه عن غيره من أنواع التسويق : السمة الأولى هي أنه عبارة عن محاولات لإرسال رسائل مباشرة إلى المستهلكين من دون استخدام وتدخل وسائل الإعلام. تنطبق هذه الخاصية على الاتصالات التجارية مع المستهلكين أو الشركات.
مبادئ إدارة الأعمال : الأساسيات والاتجاهات الحديثة
هذا الكتاب المنهجي الحديث يستهدف الطلاب والطالبات في المرحلة الجامعية والدارسين لمبادئ الإدارة في المعاهد والكليات والمراكز التدريبية كذلك الممارسين للإدارة والراغبين في معرفة أصول الإدارة وأساسياتها ويتميز هذا الكتاب بسلاسة العرض وسهولة العبارة وإتباع الأساليب العلمية في تدرج الموضوعات وترابطها كما تضمن الكتاب أحدث النظريات في الإدارة وعرضها بطريقة سهلة بعيدة عن التطويل والإسهاب والتوسع والإطناب.